Tefal GC3003

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal GC3003 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,6

gio0 29-10-2009
Geschreven voor: Tefal GC3003

Dan heb ik zeker een ander model????: de grill bevalt ons uitstekend.
Scharnier is een metalen exemplaar en doet zijn werk gewoon goed. Eerder genoemde thermostaatknop werkt gewoon goed en smelt echt niet bij normaal gebruik. Wat mij wel opvalt is dat de grill niet overal op de platen gelijkmatig verhit. Echter het is niet zo'n onoverkomelijk groot verschil.
Vlees, vis, hamburgers op gebakken en dat gaat uitstekend. Vetopvangbakje is uitermate handig. Minpuntje is het ontbreken van een handvat oid op de onderste helft. Maar als je daar een beetje op let (verhaal van de ezel...) moet dat geen problemen opleveren.
(enkele weken in gebruik)

waqijenberg 16-10-2009

Ik schaam me diep...
Ik heb al aantal jaren een tefal compactgrill die mij uitstekend bevalt en dus vertel ik iedereen hoe goed gemakkelijk en gezond zo'n ding is
Maar deze gril is echt hopeloos! waarom ik me schaam...nou ik heb deze cadeau gedaan aan een relatie/kennis en het ding is uitermate gevaarlijk ...als je ding laat openstaan verwarmd klapt de klep naar achter omdat het scharnier inbrand in pastic vatting die hem tegen moet houden. de gril scharniert halverwege bovenplaat daardoor schuift bij dicht doen het vlees eruit en het is al gebeurt dat vlees er zelfs uitvalt en een van de kinderen handen heeft verbrand kortom een vreselijk ding gevaarlijk en moet verboden worden dergelijke troep op de markt te brengen....
wat gaan we hier aan doen TEFAL

Rosebud 27-02-2009
Geschreven voor: Tefal GC3003

Het apparaat sinds gisteren in ons bezit. Er heerlijke rundvleeshamburgers mee gemaakt. Ongelooflijk hoeveel vet eruit kwam in het lekbakje. Platen en lekbakje gemakkelijk schoon te maken. Wel oppassen voor soms scherpe randjes. Vandaag een tostini proberen. Jammer dat er veel kunststof is gebruikt. Knoppen lijken me daardoor eerder kapot te gaan. Weet iemand hoe de functie 'mini-oven' werkt? Ik heb alles geprobeerd, maar kan de houder niet twee treden omhoog krijgen (plaatje 9 in het instructieboekje).

btak 06-01-2009
Geschreven voor: Tefal GC3003

Eerder een ander type tefal compact grill gehad, wanneer ik deze vergelijk met de oude contactgrill is de oude beter op de volgende punten.
Handvat is bij de nieuwe alleen uitgevoerd op het bovenste deel, hierdoor kan je hem moeilijk met een hand vasthouden.
Ook het opwarmen duurt enkele minuten langer dan de oude tefal.
Stekker aan het apparaat gaat soms los, waardoor hij niet meteen werkt. Ook is het ontwerp zo gemaakt dat je je sneller kan branden aan de grill.
Helaas een onvoldoende voor het geheel, maar ik zag geen betere in de winkel.
Had graag wat meer betaald voor een stukje kwaliteit, maar dat is niet meer te krijgen.

jvheck 28-11-2008
Geschreven voor: Tefal GC3003

Ik vind het een prima grill. Waanzinnig hoe snel dat ding is, zonder dat de boel verbrandt. Het vet druipt in een makkelijk te verwijderen bakje en hij is makkelijk schoon te maken. Ik gebruik 'm ook voor tosti's en die zijn me een partij lekker....
Ik vind 'm ook degelijk aanvoelen en heb wel vertrouwen in dit apparaat.

FJWL 27-07-2008
Geschreven voor: Tefal GC3003

Door een grove ontwerpfout van Tefal heb ik zojuist mijn hand gebrand aan dat ding. De bovenste klep viel spontaan naar achter toe, terwijl deze open hoort te blijven staan. Blijkt dat de houders waar de bovenste plaat van plastic zijn gemaakt en gewoon zijn weggeschroeid...
Het controlelampje was ook al binnen enkele weken defect.

AE 03-07-2008
Geschreven voor: Tefal GC3003

Ik weet niet hoe jullie het voor elkaar krijgen hoor, maar mijn apparaat is top! Degelijke constructie en de grillplaten worden goed heet. Je klikt ze er zo in en uit om ze schoon te maken (vaatwasser). En trouwens heel gemakkelijk staand op te bergen.

Dhn350 30-06-2008
Geschreven voor: Tefal GC3003

Dacht een goede grill-/tostiijzer te hebben gekocht, maar dit valt vies tegen; de bovenste grillplaat wordt niet meer warm, ook al laat ik 'm een tijd aanstaan. Apparaat teruggebracht, nieuwe meegekregen, maar wederom hetzelfde verhaal. Net een email naar tefal gestuurd, nu maar hopen dat hun klanservice beter is dan dit apparaat!!

goodtube 29-06-2008
Geschreven voor: Tefal GC3003

strontding! deksel blijft niet open staan...zeer slecht ontwerp. Na 1 x gebruik is de klepconstructie al niet meer goed. Wat wil je ook met het plastic waar de boel tegen aan zou moeten leunen, het slijt en de klep blijft niet meer open staan. Levensgevaarlijk!!! Tefal moet dit ding uit de handel nemen. Vroeger hadden ze de Grill Minute....begin jaren 90 al. Die was perfect, die zou ik willen maar de opvolger is een regelrechte ramp. Niet kopen!

Frodootje 15-02-2012

Als de deksel niet open blijft staan, komt dit veelal doordat de platen na reiniging niet goed teruggeplaatst zijn.

Dia 01-12-2007
Geschreven voor: Tefal GC3003

Geweldige grill. Grote platen, gemakkelijke bediening. 3 Standen, en een goed overzicht op apparaat hoe lang iets gegrilld moet worden. Hij warmt snel op en wordt goed heet (1700 W). Goede anti aanbak-laag. Is ook te gebruiken als barbecue, platen kunnen horizontaal naast elkaar. Met 2 lekvochtbakjes. Is op zijkant in kast te plaatsen. Mooi design. Geen andere verwisselbare platen, maar als je ze alleen voor grillen gebruikt en tosti's, is dat geen gemis. Ik bak nooit wafels ofzo... De grillplaten zijn gemakkelijk te verwijderen en schoon te maken (hoewel ze nauwelijks vies worden.